Aan deze site wordt nog gewerkt, maar kijk gerust rond! Mail voor offertes of bestellingen naar info@meipos.nl of bel 0513-210111

LED Galerij opbouwarmatuur - Aluminium - IP65 - IK10 - Incl. verwisselbare LED T5

Vanaf € 51,23
SKU
MP100002
Kies een optie
  • Aluminium (IK10)
  • Incl. LED T5
  • IP65
Gegevens

Galerij opbouwarmatuur van aluminium en voorzien van T5 fittingen en daarmee geschikt voor LED T5 buisjes.

Deze robuuste opbouwarmatuur (bulkhead) is vervaardigd uit (giet) aluminium en is daarmee slagvast, met de hoogste IK-waarde van 10: bestand tegen schokken van 20 J (vandaalbestendig gesloten armatuur) en waterdicht (IP65). Met deze eigenschappen is de armatuur uitermate geschikt als verlichtingsarmatuur op galerijen van flats en appartementencomplexen (VvE's).

De kap van de bulkhead is gemaakt van slagvast polycarbonaat en zorgt voor een gelijkmatig verdeling van het licht.

De galerij opbouwarmatuur wordt geleverd inclusief verwisselbare 4 Watt LED T5 (naar keuze 3000 of 4000 Kelvin), die niet alleen energiezuinig is maar in de verre toekomst ook eenvoudig te vervangen. Hierdoor wordt het onderhoud aan galerij- en portiekverlichting aanzienlijk goedkoper, omdat alleen het LED T5 buisje hoeft te worden vervangen. Ons nieuwe LED Noodverlichting buisje past ook prima in deze armatuur waarmee je in een handomdraai een noodverlichtingslamp creëert.

Meer informatie
Meer informatie
SKU MP100002
EAN 8718885470956
Merk QUALEDY®
Verbruik (Watt) 4
Fitting G5 (T5)
Ingangsspanning (Volt) 230V
Lichtsterkte 400 Lumen
Lichtopbrengst (efficiëntie) 100 Lumen per Watt
Kleurtemperatuur (Kelvin) 3000K/4000K
Kleurweergave-index (CRI) > 80 Ra
Stralingshoek 120°
Aantal LEDs 50 SMD
Afmetingen L390 x B110 x H100 mm
Branduren circa 30.000 uur
Dimbaar Nee
Bedrijfstemperatuur -20°C ~ 40°C
Beschermingsgraad IP65
Vervangt een 8 Watt T5 TL-buis
Energielabel G
Certificaten CE, RoHS
Toepassingen Uitermate geschikt als verlichtingsarmatuur op galerijen van flats en appartementencomplexen (VvE's).
Besparingspotentieel Vervang je een 8 Watt T5 met 6 branduren per dag, dan bespaar je 15 jaar lang ongeveer € 3,75 per jaar (uitgaande van totaal 12W verbruik)